"UrbanMediaspace.dk" bliver ikke opdateret længere.

Gå til dokk1.dk for aktuel information

Indretning af Dokk1

Besvarelse af spørgsmål og rettelser i udbudsmaterialet vedr. indretning af Dokk1 og bistand med udbud af inventar, AV-udstyr og belysning.

Nedenstående dokument besvarer yderligere spørgsmål og kommentarer. Bemærk, at dokumentet indeholder Rettelsesblad 2 med ændringer i rådgivningskontrakten:

Rettelsesblad 2 - pr. 13. februar 2013 (pdf)

Nedenstående dokument besvarer de spørgsmål og kommentarer, der er fremkommet ved spørgefristens udløb. Bemærk, at dokumentet indeholder Rettelsesblad 1 med ændringer i rådgivningskontrakten:

Rettelsesblad 1 - pr. 11. februar 2013 (pdf)

Indretning af Dokk1 og bistand med udbud af inventar, AV-udstyr og belysning

Den udbudte rådgivningskontrakt vedrører udarbejdelse af plan for indretning og indretningsdesign af Dokk1 i forhold til ca. 10.000 m2 publikumsarealer til hovedbibliotek og borgerservice inklusiv ca. 700 m2 multisal, børnesal og ca. 350 m2 café i bygningens niveau 1 og 2 samt plan for wayfinding og skiltning af hele bygningen.

Der skal være særligt fokus på at skabe et originalt, fantasifuldt og oplevelsesbaseret forløb gennem bygningen samt integration af interaktive elementer og ny teknologi.

Derudover omfatter den udbudte rådgivningskontrakt bistand med udbud af bygherreleverancerne, AV-udstyr m.v., Fast inventar, specialmøbler og belysning i sale og Løst inventar og belysning.

Læs mere om udbuddet i nedenstående udbudsmateriale:

Tilbudsindhentningsbetingelser (pdf)

Bilag 1: Kontraktudkast (pdf)

Bilag 2: Tilbudsbesvarelsen (word)

Bilag 3: Tro og loveerklæring (word)

Bilag 4: Kravspecifikation (word)

Bilag 5: Plantegninger (pdf)

Bilag 6: Udkast til tidsplan for rådgivningsopgaven og gennemførelse af bygherreleveranceudbuddene (pdf)

Bilag 7: Uddrag fra det oprindelige konkurrenceprogram (pdf)